Egyediség
A helyszínünk
Befogadóképesség
Galéria
Árak
Ajánlatkérés
Hol vagyunk

Konferenciaterem

elegáns konferencia- és szekciótermek a belváros szívében

Abigél Rendezvény Szalon a 10-80 fős események elegáns otthona
Ajánlatot kérek

A klisék helyett egyediség

A legtöbb konferencia, megbeszélés, továbbképzés szép de unalmas hotelek konferenciatermeiben zajlik. Ha nem akarsz a következő rendezvényeden is a megszokott palettából válogatni hagyd el a kliséket, és válassz valami új izgalmas helyszínt.
Amit nálunk találsz: Elegáns, fehér márvány borítás, 4 szekcióterem, letisztult art deco stílus, a belváros szívében! Célunk, egy olyan multifunkciós helyszínné válni a budapesti rendezvényszervezési piacon, aminek neve egyet jelent a szakmai hozzáértéssel, minőséggel, eleganciával és megbízhatósággal.
Odafigyelünk vendégeinkre,
Egyedi csak a te rendezvényedre szabott megoldások,
Elegáns környezet, barátságos árak!

Kérj ajánlatot következő rendezvényedre

- Ha  10-80 fős helyszín az ideális rendezvényedre, jó helyen jársz!
- Ha új és elegáns helyszínt keresel konferenciára, megbeszélésre, termékbemutatóra, stb.... , örömmel állunk rendelkezésedre!
- Az őszi konferenciaszezon alatt most minden termünkhöz dijmentesen biztosítjuk a vetítéstechnikát!
Kérem az ajánlatot

Rendezvényhelyszín

Abigél Rendezvény Szalon logo

Abigél Rendezvény Szalon

Budapesten, az V. kerület szívében, a Zichy Palota csodálatos falai között található exkluzív rendezvény szalonunk, mely Szabó Magda Abigél című legendás regényének főhőséről, Abigélről kapta nevét.
Ajánlatkérés
Konferenciára
Szekcionálható konferenciatermek, praktikusan elválasztható ill. összenyitható termek, igény szerinti berendezéssel.
  • Konferencia
  • Meeting
  • Tájékoztató
  • Megbeszélés
  • Workshop
  • Továbbképzés
  • Tréning
  • Oktatás
Céges eseményekre
Exkluzív helyszín Budapest belvárosában, 5 rendezvény terem az elegancia jegyében, könnyen megközelíthető helyen.
  • Céges rendezvények
  • Termék bemutató
  • Díszvacsora
  • Gálavacsora
  • Partnertalalkozó
  • Dolgozói rendezvények
  • Állófogadás
  • Party

A rendezvény szalon befogadóképessége

Rendezvény Szalonunk 10 - 80 fős céges és magánrendezvények befogadására alkalmas

Rendezvénytermek

Terem Állófogadás Kerekasztalos Iskolapados U-alak Széksoros
Zichy terem 40 fő 40 fő 20 fő 20 fő 30 fő
Hild terem 30 fő 30 fő 15 fő 15 fő 20 fő
Abigél terem 40 fő 40 fő 15 fő 15 fő 20 fő
Dunaiszky terem 30 fő 30 fő 15 fő 15 fő 20 fő
Quittner tárgyaló - - - - -
Zichy terem
Állófogadás 40 fő
Kerekasztalos 40 fő
Iskolapados 20 fő
U-alak 20 fő
Széksoros 30 fő

Hild terem
Állófogadás 30 fő
Kerekasztalos 30 fő
Iskolapados 15 fő
U-alak 15 fő
Széksoros 20 fő

Abigél terem
Állófogadás 40 fő
Kerekasztalos 40 fő
Iskolapados 15 fő
U-alak 15 fő
Széksoros 20 fő

Dunaiszky terem
Állófogadás 30 fő
Kerekasztalos 30 fő
Iskolapados 15 fő
U-alak 15 fő
Széksoros 20 fő

Quittner tárgyaló
Állófogadás -
Kerekasztalos -
Iskolapados -
U-alak -
Széksoros -

Esküvői, privát és gálavacsorás rendezvény kapacitások

Körasztalos, vagy hagyományos (tábla) asztalos ültetés esetén a Zichy és a Hild termet javasoljuk használni, melyek együttes kapacitása 60-70 fő, az ültetés módjától függően. Ebben az esetben az Abigél teremben kap helyet a vendéglátás, és a Quittner terem alkalmas akár a polgári szertartás, akár a vacsorát követő buli megtartására egyaránt.

Konferencia kapacitások

Széksoros konferenciák, workshopok megtartása esetén a termeink külön-külön is használhatóak, egyenként 30 fő befogadására alkalmasak, míg a Zichy, Hild és Abigél terem összenyitása során akár 80 fő leültetésére is van lehetőség.

Workshopok, oktatások, tréningek

Termeink kiválóan alkalmasak akár egyszerre több csoport számára is oktatásra, tréningre, kis csoportos megbeszélésekre iskolapados elrendezéssel 20 fő, U alakos elrendezéssel 14 fő leültetésére van lehetőségünk.
Minden teremben projektoros vetítésre és igény esetén hangosításra van lehetőség.
projector ikonprojector ikon
Ajánlatkérés

Berendezési lehetőségek

Alapterület
Kerekasztalos
Táblaasztalos
U-alak
Széksoros

Vendéglátással vagy anélkül

Saját Cateringgel érkeznél? Nem gond! Egyeztetés után saját catering is behozható.
A vendéglátást megrendelheti kedvenc catering szolgáltatójától, vagy saját maga is biztosíthatja. Mivel van preferált beszállítónk, mindenképp szükséges az egyeztetés!

Rendezvényhelyszín együttműködő partnerei

Ajánlatkérés

Nézzen körbe nálunk

Miért válassz minket?

Célunk, egy olyan multifunkciós helyszínné válni a budapesti rendezvényszervezési piacon, aminek neve egyet jelent a szakmai hozzáértéssel, minőséggel, eleganciával és megbízhatósággal.
Egy adott rendezvény előkészítése, vagy lebonyolítása során a legjobb beszállítókat ajánljuk, vagy kutatjuk fel, akiknek a munkájáért, mint sajátunkért felelünk.
Folyamatosan keressük, kutatjuk a szakmai újdonságokat, programokat, szolgáltatásokat, tehetségeket, hogy megrendelőinknek mindig naprakész, friss ötletekkel szolgálhassunk.

Árak

Időtartam Létszám Konferencia csomag 1 Konferencia csomag 2
* terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
+ 1 × édes-sós aprósütemények
Hétköznap 20 fő 84 000 Ft 98 000 Ft
40 fő 148 000 Ft 175 000 Ft
60 fő 212 000 Ft 255 000 Ft
80 fő 286 000 Ft 340 000 Ft
Hétvége délelőtt 20 fő 104 000 Ft 118 000 Ft
40 fő 168 000 Ft 195 000 Ft
60 fő 232 000 Ft 275 000 Ft
80 fő 306 000 Ft 360 000 Ft
Hétvége egész nap 20 fő 124 000 Ft 138 000 Ft
40 fő 188 000 Ft 215 000 Ft
60 fő 252 000 Ft 295 000 Ft
80 fő 326 000 Ft 380 000 Ft
Hétköznap
Konferencia csomag 1
terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
20 fő 84 000 Ft
40 fő 148 000 Ft
60 fő 212 000 Ft
80 fő 286 000 Ft

Konferencia csomag 2
terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
+ 1 × édes-sós aprósütemények
20 fő 98 000 Ft
40 fő 175 000 Ft
60 fő 255 000 Ft
80 fő 340 000 Ft



Hétvége délelőtt
Konferencia csomag 1
terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
20 fő 104 000 Ft
40 fő 168 000 Ft
60 fő 232 000 Ft
80 fő 306 000 Ft

Konferencia csomag 2
terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
+ 1 × édes-sós aprósütemények
20 fő 118 000 Ft
40 fő 195 000 Ft
60 fő 275 000 Ft
80 fő 360 000 Ft



Hétvége egész nap
Konferencia csomag 1
terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
20 fő 124 000 Ft
40 fő 188 000 Ft
60 fő 252 000 Ft
80 fő 326 000 Ft

Konferencia csomag 2
terembérlés bútorozva
+ 1 × kávé-tea-víz bekészítés
+ 1 × édes-sós aprósütemények
20 fő 138 000 Ft
40 fő 215 000 Ft
60 fő 295 000 Ft
80 fő 380 000 Ft
* Áraink tájékoztató jellegűek, a rendezvény több tényezője is befolyásolhatja. Pontos árakért kérj ajánlatot a rendezvény adatainak megadásával. (csomagárainkat is a megrendelt létszámhoz igazítjuk). Áraink nettó árak, nem tartalmazzák az ÁFA-t.

Akik már minket választottak

Végváry Ádám

Nem gondoltam volna, hogy ilyen sokan elférünk, nagyszerű helyszín, segítőkész személyzet, csak így tovább, jövőre is találkozunk!

Vásári Tamara

Gyönyörű helyszín, csak ajánlani tudom. A Vacsora nagyon finom és bőséges volt. Örülök, hogy titeket választottunk.

Tóth-Lévai Krisztina

Örök emlék marad számunkra ez a nap, köszönjük a sok segítséget és a rugalmas hozzáállást.

Somogyi Györgyi

Remek helyszín, és profi szervezés! Remélem lesz még alkalmunk együtt dolgozni.

Reményi Zita

Remek helyszín, és profi szervezés! Remélem lesz még alkalmunk együtt dolgozni.

Pongrácz Tamás

Bátran ajánlom az Abigél Szalon szolgáltatásait, fantasztikus, hogy egyszerre 4 szekcióteremben zavartalanul, kényelmesen tudtuk megtartani az éves továbbképzésünket. Köszönjük a finom ételeket is.

Kovács Elvira

Az a rugalmasság, kedvesség és nem kevés odafigyelés, amit mutattatok irányunkban mindig megerősített abban, hogy jól döntöttem, amikor Hozzátok vittük az esküvőt.

Balogh András Péter

Gyors és kedves kiszolgálás! Köszönjük a profi munkatársaknak a színvonalas lebonyolítást.

Ajánlatkérés

Exkluzív  rendezvényhelyszín,
ügynökségeknek is

A konferenciaszervezés szerteágazó folyamatok precíz összehangolását és egy felkészült, gyakorlott szakmai csapat elhivatott munkáját igényli. 
Csapatunk teljes körű szakmai hátteret biztosít minden típusú konferencia, tréning, workshop, termékbemutató, szakmai és üzleti események, kiállítások, céges csapatépítő és egyéb programok szervezésében és lebonyolításában
A konferenciák zökkenőmentes lebonyolításához minden szükséges technikai feltétellel rendelkezik (projektor, vetítővászon, egyedi terem elrendezés, stb.)

Kérjen ajánlatot itt:

Rendezvény adatok

Megközelíthetőség

Az Abigél rendezvényszalon Budapest belvárosában található az Október 6. utca és az Arany János utca sarkán. Minden irányból könnyen megközelíthető,

  • Autóbusszal: 105, 115, 15, 178, 9, M3
  • Metróval: M2, M3
  • Villamossal: 2, 2M

 

Közeli parkolási lehetőség:

crossmenuchevron-downchevron-leftchevron-rightarrow-down